16.9.2016

האירועים שלי באייקון

נסיבות שוועדת חקירה ממלכתית עובדת על בירורן הביאו לכך שהשנה אני משתתף בחמישה אירועים באייקון (שייערך בין ה-18 ל-20 באוקטובר). ואלו הם:

במסגרת אירועי עשרים שנה לאגודה, אני אדבר על התפתחות הז'אנר בארץ כפי שהיא משתקפת בסיפורים ובספרים שהיו מועמדים לפרס גפן וזכו בו. אני מתכוון להפוך את ההרצאה לרב-שיח אז אם אתם מגיעים אשמח אם תחשבו על סיפור שאהבתם ונוכל לדבר יחד קצת על הסיפורים ומקומם בהתפתחות הז'אנר.
יום ג', 18.10, 19:00, אשכול 5

פאנל בהשתתפות אורח הכבוד שיעסוק בפנטסיה האפלה שזכתה לעדנה בשנים האחרונות. אני מתכוון לתת לדידי חנוך ורני גרף לדבר עם צ'רלס סטרוס ולשבת בצד בשקט.
יום ג', 18.10, 20:00, סינמטק 2

ארבע הרצאות קצרות ו(כך אנו מקווים) משעשעות מפי יעל פורמן, קרן לנדסמן, יואב לנדסמן ואנוכי.
יום ד', 19.10, 17:00, סינמטק 2.

הסוד להנחיית פאנל מוצלחת הוא לבחור דוברים טובים, ולא להפריע להם. ובכן, קבלו את ענבל שגיב-נקדימון, הילה אלוני, נעמי כרמי וד"ר ליאור גלרטנר שאין טובים מהם. כל אחד מהם עסק באקדמיה בהיבט אחר של הפאנדום בישראל, והם יחלקו את מה שלמדו. אני אחראי על שליטה בקהל.
יום ד', 19.10, 20:00, אשכול 4

מדי פעם אנחנו נתקלים בספרי מדע בדיוני במשחקים שהומצאו אך ורק לצורך הספר. אני אדבר קצת על היצירות האלה, ועל הדרך שבה סופרים משתמשים בהם כדי לעצב את הדמויות ואת העולמות שלהם.
לזירה נכנסים – אסימוב, קארד, דלייני, ווין ג'ונס, באנקס, ראס, קליין ואיגן! מי יצא וידה או ידו על העליונה?
החוקים – אין חוקים!
יום ה', 20.10, 17:00, אשכול 3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה