23.9.2017

איפה אני באייקון?



ובכן, פה ושם. יש לי לא מעט דברים שאני רוצה לראות ולשמוע בתוכנייה הגדושה לעייפה. אבל יש שלושה אירועים שבהם אני חייב להיות.

יום ראשון, 8.10, 20:00, אשכול 2
תרומתי לאירועי עשרים שנה לסדרה "באפי קוטלת הערפדים" היא הרצאה שתעסוק בכתיבה של העונה החמישית של הסדרה. מומלץ להכיר לפחות בקווים כלליים את עלילת העונה (והסדרה) אבל השתדלתי לבנות את ההרצאה כך שלא תהיה רק ליודעי ח"ן.

יום שני, 9.10, 12:00, סינמטק 2
אני אנחה פאנל בהשתתפות ארבע סופרות מוכשרות – רותם ברוכין, קרן לנדסמן, יעל פורמן והילה בניוביץ'-הופמן – שיעסקו בכתיבה נשית, כתיבה בידי נשים וכתיבה של דמויות נשיות.

יום שלישי, 22:00, אשכול 3
בשלהי היום האחרון של אייקון אני אדבר על הקשר שבין מערבונים לז'אנר, ועל הצורה החדשה שהקשר הזה לובש בשנים האחרונות. יש אתם מתכוונים לבוא להרצאה זו, אני ממליץ מעומק הלב לקרוא שני סיפורים קצרים – אחד של אליסה וונג, והאחר של אורסולה ורנון. אלה סיפורים מעולים, ואני הולך לספיילר אותם למוות.

להתראות באייקון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה