26.3.2011

לקט לינקים

פרסים (עוד כמה)
אלן דאטלו מביאה את רשימת המועמדים לפרס בראם סטוקר, הורכז הזוכה בפרס טיפטרי לשנת 2010, וגם זוכי פרס ספקטרום ליצירות אמנות בז'אנר.

שני מאמרים וכותב אחד
דמיאן וולטר כותב על "מדע בדיוני ספרותי" בניסיון לציין כמה יצירות ויוצרים שחורגים מהדימוי של הז'אנר כספרות "פאלפ". אני לא בטוח מה אני חושב לגבי הנושא בכלל (לא ניכנס כרגע ליצירות שהוא מציין), כי אני לא בטוח אם מאמר כזה באמת עוזר לשבור את הדימוי של הז'אנר או מנציח אותו כאשר הוא מציין את היוצאים מן הכלל. עורר בזיכרוני הדים מהוויכוח ההוא בפורום אורט על השאלה האם לתייג ספרי ז'אנר ככאלה.
את המאמר הזה קראתי רק בגלל השם שלו "טיפוח והאכלה של הסופרים החביבים עליך" כי השם חמוד וחשבתי שהוא עומד לעסוק בנושאי עריכה. מסתבר שהוא טוען שכדאי לשלם קצת יותר על ספרים כדי שהסופרים החביבים עלינו יוכל להמשיך לכתוב. מה שמזכיר לי אני חייב לכתוב פוסט על דריל גרגורי מתישהו.
שווה להציץ מפעם לפעם על האתר של ג'יימי טוד רובין, או לפחות לחפש את הפוסטים שהוא כותב בשביל SF Signal שהם קצרים ומעניינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה